dissabte, 23 d’abril del 2011

Sant Jordi 2011, la rosa, el llibre i el drac!

Fa dos dies que corro per acabar el drac de Sant Jordi amb la rosa i el llibre i heus aquí que ahir el vaig acabar. El disseny l'he fet jo a partir d'una il·lustració d'un drac que he trobat per la xarxa. Per fer-lo he utilitzat l'agulla màgica de clover d'1 fil i de 3 fils i la tela és 100% cotó per patchwork. Per cert, està sense planxar perquè la meva planxa ha dit adéu...
I aquest ha estat el resultat de la improvització i del corre cuita!
El contorn l'he fet amb prespunt: amb agulla
de brodar i l'ou de fusta de tota la vida!
Així només delineat amb negre ja m'agradava...
He estat a punt de deixar-lo tal qual, però la idea
era practicar el que vaig a prendre al taller de Duduá.
Per darrera. Sempre són interessants!
Aquest és el bastidor que he fet servir. Com podeu
veure massa petit pel dibuix. He tingut molts
problemes i de fet no m'ha quedat més remei
que aixafar zones que ja havia brodat.
El drac, la rosa i el llibre, per darrera.
Els fils que he utilitzat són 100% cotó perlé nº12 de la casa Rubí.
 Contentíssima d'haver complert el plaç!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada