divendres, 22 d’abril del 2011

Una brusa amb patró de la revista "Patrones joven" (nº5)

Per fi he fet la primera peça de roba! Tot i que encara n'haig d'aprendre molt, ara sé que ho puc fer, que no és poc. Em manca la tècnica, polir els acabats... Però tenia tantes ganes d'acabar-la que no vaig tenir paciència per buscar com fer-ho bé. Així que com sempre, pel dret!
Ara que ja m'he tret el mono, començaré a practicar com acabar bé les sises i les costures amb general. Per ara, això és el que ha sortit:
La roba és 100% cotó, així
que és molt agradable al tacte.
El patró és molt simple: 2 cossos
i el volant. Més fàcil impossible!
No he pogut plaxar-la gairebé perquè se m'ha accidentat la planxa, que escalfa però no tinc per on agafar-la. Provaré d'enganxar-la amb loctite!

Ja tinc al cap un altre projecte. Inclús tinc la roba, però no m'hi posaré fins que tingui una mica de tècnica. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada