dilluns, 13 de juny del 2011

Els meus primers passos al punt de mitja

Per fi he fet els primers punts de mitja o tricot. Només són els primers passos però n'estic encantada! Ara ja feia molts dies que em rondava pel cap provar-ho, però ha estat amb el post de DMC "día internacional de tricotaren público" que per fi he comprat les agulles de 3,5 i m'hi he posat. Si premeu l'enllaç veureu que hi ha dos videos, que són amb els que he après a muntar el punt i a fer el punt del dret. Aquests videos i molts més també els podeu trobar al directori del Portaldelabores.com.
De moment és res el que he fet, però vull compartir aquí els meus primers passos:
Un costat...
L'altre costat... Encara no sé ni quin costat és l'anvers i quin el revers!
He trobat una pàgina on explica amb dibuixos aquelles coses més bàsiques per començar a fer punt de mitja: artelabores. També hi trobareu tutorials per fer ganxet i per fer punt de creu.
A veure on em porta tot plegat!!!                                                    

1 comentari:

  1. Jo ho tinc com a assignatura pendent ! el color de la llana és molt original i la veritat és que ha de fer gràcia veure els teus primers punts ...
    ànims !!

    ResponElimina