diumenge, 24 de juliol del 2011

Bossa pel senalló

Tenia ganes de fer alguna cosa que no em portés massa feina, que pogués acabar amb un matí. La idea de fer una bossa per portar dins del senalló i que fos la solució en aquelles ocasions que no vull anar tant carregada, ha resultat el projecte perfecte.
Aprofitant que tinc força roba de ratlles, n'he fet servir de la blanca i vermella per l'exterior i blanca i taronja per l'interior. La roba és de cotó i poliéster. El ribet l'he fet amb quadres vichy blancs i marrons, també de cotó i poliéster.
La bossa sembla petita, però el cert és que m'hi cap moltíssimes coses, però en canvi no es veu massa voluminosa.
Aquesta simpàtica sargantana em va acompanyar durant tot el reportatge gràfic.
Aquí la teniu, tan verda com tafanera!
La cremallera és de les invisibles. El botó li he posat per dissimular una costura que no m'agradava gens. Al final no hi queda malament!
La nansa serveix per poder-la agafar de manera còmoda. La cinta és de Catalina House. Molt retro!
Un dia després de fer la bossa no em vaig poder resistir fer-li un peixet a conjunt. Mola!
El patró és molt senzill. Tant el revers com l'anvers són rodones perfectes de 40cm de diàmetre, que es poleix amb el ribet i la cremallera. El patró l'he extret del llibre japonès, que no us en puc dir el nom, però que podeu veure la coberta i l'ISBN si premeu l'enllaç. És un projecte amb moltes possibilitats!
 ) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada