divendres, 1 de juliol del 2011

Bossa reutilitzable per la compra

Estic molt contenta que ahir dia 30 de juny, l'estoneta que tenia al migdia, vaig aconseguir començar i acabar una bossa per la compra. És un regal que vull fer avui...
Primer vaig pensar a seguir un patró d'un dels llibres japonesos amb moltes bosses. Però finalment em vaig deixar emportar per la improvització i estic molt satisfeta del resultat!

Aquesta és la bossa per guardar la bossa... El botó és de fusta.
La roba és de cotó i poliester, més fàcil de rentar i mantenir.
L'ondulina que he utilitzat és força ample i és de color visó.
Aquesta bossa per fer la compra l'he pensat per una amiga, que cada matí compra el pa i quatre coses més, de camí a la feina. Així que de fet és un mix entre bossa del pa i bossa de la compra.
Em sembla més pràctic unes nances petites
que la clàssica corda de les bosses del pa.
A la part de darrera, centrada hi ha la costura. He triat
la costura "vaquera" que és forta i queda molt polida.
La veta l'he comprat a Catalina House (Formentera).
És caríssima però molt xula!
El cul de la bossa l'he plegat dues vegades i l'he cosit tal qual.
Amb els plecs és més fàcil encabir-hi la compra...
Les nances les he cosit ben reforçades. A més les he plegat
i cosit per la zona del centre perquè siguin més còmodes d'agafar.
Tot i que vaig fer la bossa a contra rellotge, l'he disfrutat i molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada