diumenge, 25 de desembre del 2011

✄ Funda pel targeter de l'Ana ☼

Abans de festes vaig fer aquest targeter per regalar. L'he fet combinant tres robes 100% cotó, una negre amb ratlles blanques, una blava i l'altra blava amb ratlles blanques. Aquesta última és d'un retall que em van regalar i m'encanta.
Apunt per ser útil!
La roba blava recorda una mica al texà.
La roba negre la vaig comprar a Sabadell, però em recorda les robes que de vegades es fa servir a Formentera per fer les camises.
Aquest cop no hi he posat un botó a pressió sinó velcro que pel cas ho trobo més pràctic.
Bàsicament són dos cossos: un rectangular i la pestanya. El cos recatangular els he cosit encarant-los i deixant una obertura per posar-los del dret de la mateixa manera que la pestanya.
Per donar-li més cos aquesta vegada hi he posat una entretela termoadhesiva gruixuda.
La roba blava l'he utilitzat per la cara interna del targeter. S'intueix, però és la que menys es veu.
Sobre la roba negre hi he brodat la senefa grega amb la màquina de cosir. El prespunt de la llengüeta és estàndar, però el prespunt dels laterals és brodat amb la màquina de cosir i fa l'efecte de "cosit a mà". Aquest últim punt és molt útil per donar un aire més rústic.
Si voleu veure els altres targeters aquí teniu els enllaços:
funda per el targeter

funda pel targeter d'en sergi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada