dissabte, 10 de desembre del 2011

Xai, el rodonet!

És el meu segon xaiet i em farà molta il·lusió regalar-lo. Igual que el primer (prém aquí per veure'l) l'he tret del llibre Nuevas labores para decorar la casa. Animales de tela y motivos primaverales Tilda. Ha de ser un regal per uns pares acabats d'estrenar!
El xaiet!
Les robes seleccionades i una part del patró.
El cos amb els braços, "mans i peus" i les orelles, abans de cosir-los. Per fer el cos, són dues peces i la cara dues peces més d'un color diferent (o només una peça, plegada en dos). Previament s'ha d'unir cada peça amb la cara. Després ja es podrà casar i cosir el perfil del cos, fins la panxa. A la zona de les cames s'haurà de cosir com si féssim un pantaló: la costura que acabem de fer, ens haurà de quedar al centre del ninot. 
M'encanta la panxa!
Les galtes i els ulls els he pintat amb pintura acrílica. El morro l'he fet amb fil de brodar negre.
El cor l'he aplicat a mà, amb punt de festó. És la primera vegada que deixo un petit marge de costura i mentres l'he cosit, he plegat el marge de costura cap dins. D'aquesta manera es veu més 'acabat' i no es desfilarà gens ni mica.
A l'unir el morro i el cos m'ha quedat descasat. I això que he vigilat! Però al final he decidit tirar-ho endavant igualment.
Ara ja estic pensant amb la pròxima feina!

2 comentaris:

  1. Oh, quina gràcia! :D És maquíssim! I es veu tan tovet... Vols dir que és pels pares...? XD És preciós de veritat!

    ResponElimina