diumenge, 29 de gener del 2012

✄ Funda pel targeter: una espina! ☼

Amb aquest targeter he posat la primera etiqueta de cosespetites! Contentíssima!
No em negareu que com a mínim ha quedat divertit!
L'espina (raspa) abans d'aplicar-la. La roba vermella és d'una samarreta de punt.
Per tancar hi he posat velcro, que és molt pràctic.
La roba és loneta.
La pestanya per tancar permet un cert marge per omplir més o menys el targeter.
La meva primera etiqueta! La foto no és gaire bona i es veu poc, però posada queda molt xula!
 Si voleu veure els altres targeters:
☀ funda per el targeter
☀ funda pel targeter d'en Sergi 
☀ funda pel targeter de l'Ana 

4 comentaris:

  1. Molt xulo Emma! I l'etiqueta genial!

    ResponElimina
  2. Gràcies Montse! Estic animadíssima! Ja en tinc començat tres més... Fabricació en sèrie! :)

    ResponElimina
  3. M'encanta, el targeter i l'etiqueta!!!
    Una abraçada,
    Assumpció

    ResponElimina