divendres, 18 de maig del 2012

♥ Tall i confecció: faldilla de lli ♥

La darrera peça de roba que em vaig fer al curs de tall i confecció, va ser aquesta faldilla de lli, que tot i no ser una feina perfecte, n'estic molt orgullosa. El millor de tot és que no només he après a treure el patró a partir d'una peça de roba, sinó que a més a més ara entenc en què consisteix i algunes coses que s'han de tenir en compte per simplificar la feina que és unir totes les peces. Vaja, que vaig començar sense saber ven bé el que fèia i vaig acabar sabent el que faria i el que no en el pròxim projecte.
Quan en Sergi em va fer la foto, era el segon dia que portava la faldilla... d'aquí les arrugues! Però és que aquesta faldilla massa planxada no m'agrada.


D'acord, aquí potser està una mica massa arrugada...
Per a mi, aquest és l'arrugat perfecte! En un costat hi ha butxaca i a l'altre no.
Em va costar molt fer la cintureta i la botonadura. Per ser la primera, em conformo!
En aquest pas només (només! va ser el que més em va costar!) em faltava la cintureta i la botonadura.

Fent el patró de la cintureta.
Marcant el patró de la cintureta.
La cintureta...
La butxaca. Va ser molt més fàcil del que em pensava. Això si tens una mestre com la Mari Luz!
La butxaca comença a estar al seu lloc.
Les mans de la Mari Luz... quant de coneixement acumulat!
Detall de la butxaca.
Detall dels laterals.
Detall de la cintureta i botonadura.
 Realment qui s'avorreix és perquè vol!

4 comentaris:

  1. Emma m'has deixat flipant! Quines mans q rens noia! M'encanta, sembla super còmode!
    Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Júlia! Per ara és la joia de la corona... M'ho paso tant bé cosint... Què t'haig de dir, oi?! Sí que és súper còmode. Petonets! :)

      Elimina
  2. És molt xula Emma!!! Tan de bo jo sapigués cosir així!! Enhorabona per la feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse! Tot és començar... mira'm a mi! Encara no fa any i mig que cuso... El problema és trobar el temps! Manetes te'n sobren!

      Elimina