dimecres, 18 de juliol del 2012

Bossa reversible de tons terra

Ja puc dir que gairebé la faig amb els ulls tancats. És la tercera bossa amb la qual repeteixo patró. Les mides són força bones i és prou resultona. Tota ella és de loneta 100% cotó i és reversible.
Per una banda...
... per l'altra!

 
 M'agrada la combinació. És un encàrrec i per tant no la vaig decidir jo, però n'estic molt satisfeta. Té un toc elegant...
                                                     Amb comptagotes però està essent un estiu productiu!

3 comentaris:

  1. Molt xulo aquest bolso, A mi aquest tipus de bolso m'encanta!!! I els color és molt sufert.

    ResponElimina
  2. M'encanta Emma, és molt xulo.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt maco!!!!
    Trobo que és un model de bolso molt portable.
    Anna

    ResponElimina