dilluns, 24 de desembre del 2012

Bones Festes! Feliç 2013

Una mica més i em quedo sense poder felicitar el Nadal! Des d'aquí us desitjo molt bones festes! I espero que abans d'acabar l'any penjaré algunes cosetes més...


 Tenia molets ganes de fer unes banderoles i aquesta ha estat una bona ocasió. Són 100% cotó i per fer les lletres he triat la tipologia de l'Anna, creació de l'Anna Vives. Si us les voleu descarregar premeu l'enllaç AQUÍ.

Si voleu saber més coses de l'Anna Vives, us deixo alguns enllaços...

Jo estic encantada amb la seva tipografia!



Les lletres les he cosit a mà alçada... Vaig provar de fer-ho amb el punt de festó de la màquina i no em va agradar. M'agrada la fresocr que li dona aquesta mena de "mal fet"!
Per completar la composició nadalenca em va fer gràcia aquest mussol que vaig trobar a la Burda Creativa del desembre... L'he fet amb paper de diari i engrum, un globo, fil ferro finet i pintures acríliques. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada