dimecres, 26 de desembre del 2012

Bossa de loneta i pell ♥

A la tardor vaig comprar uns trossos de pell per provar de cosir algun moneder i per fer detalls a les bosses. De moment només l'he utilitzat per fer aquesta bossa a una amiga. Amb la primera experiència puc dir que és molt agradable i agraïda de cosir. És una pell de vaca molt suau i fineta. Ja tinc ganes de fer algun moneder!
Aquesta bossa la vaig fer amb loneta de cotó i poliester de dos colors: teula per dins i pedra per fora. La pell també és de color pedra. El disseny és una mica especial i em va costar fer les fotos... L'error va ser no posar-hi un reforç al cul. Ja n'he demanat per la pròxima bossa!
M'ha costat una mica fer les fotos... Com que el disseny és una mica especial, no he acabat de trobar l'equilibri entre fer una foto xula i que a més a més s'entenguessin les formes.









La pròxima sortirà millor!

1 comentari:

  1. Ostres!!!! Doncs trobo que t'ha quedat molt xula, el model és molt original i els colors molt encertats.
    anna

    ResponElimina