dimarts, 25 de desembre del 2012

Fira Creativa Barcelona 2012

El 29 de novembre vaig visitar per primera vegada la Fira Creativa de Barcelona. Hi vaig anar amb la idea de "descobrir" nous proveïdors. Em vaig trobar una súper cua per comprar l'entrada, que em va faltar res per recular! Passada la súper cua a dins no hi havia tanta gent.


En vaig sortir una mica decepcionada perquè esperava descobrir més proveïdors dels que realment vaig trobar. Realment hi ha moltíssima oferta, però sobretot hi ha molts estands enfocats a l'scrapbooking i potser menys a costura... o aquesta és la sensació que em va quedar a mi. Si no tens cap contacte amb aquest món és fantàstic perquè et trobes amb botigues que venen teles, màquines de cosir, passamaneria, útils per la costura, etc. Però quan ja coneixes una mica aquest món, si més no és el meu cas, se't fa petit. El contacte que més agreeixo és el d'ARTAMA de Barcelona que entre altres coses, venen una gran varietat de feltre a uns preus molt bons. La botiga on-line és un desastre, però in situ és una altra cosa. Us passo l'enllaç per si us interessa:


C/ Llenguadoc, 46 (Barcelona)

A més a més fan un munt de tallers i tots molt interessants... 


El més interessant de la Fira Creativa és la diversitat de tallers que hi ha per fer un munt de projectes molt atractius. Realment hi havia moltíssima oferta, però jo no hi anava amb aquesta idea, així que no en vaig fer cap. Això si, ara tinc a l'agenda alguns proveïdors més :)) 








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada