dijous, 12 de juny del 2014

Pitet per les babes de l'Oriol

Un altre encàrrec de la Vanessa. Diu que és el seu regal estrella... Genial!

Com gairebé sempre, és un pitet reversible, per un costat de rus i per l'altre de una roba de cotó. Els aplicats estan cosits a màquina. La lletra és de Anna Vives que ja he utilitzat en altres ocasions. Per anar sobresegur, vaig oferir 3 combinacions a la Vanessa que es va quedar amb la més canyera.
 I com que encara no tinc decidit el packaging, segeuixo experimentant. Aquest és el darrer... M'agrada força! 
De nou, gràcies Vanessa!

2 comentaris:

  1. Emma guapa quins piteta més monos!!! Les combinacions són genials i l'opció que ha escollit per l'Oriol super encertada. Ja tens tendeta?? Els meus pares aniran la setmana que ve a Formentera i si en tens diga'm-ho que els enviaré. jijiji!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Julia! Quin greu no contestar-te en el seu moment! Aquest any, tot i tenir producció, no m'hi he posat. Només he servit encàrrecs. L'any que ve si tot va bé! Una abraçada!

      Elimina